Marc Jacobs beauty’s first-ever #castmemarc campaign invited aspiring artists to share videos on Instagram telling Marc what inspires them in beauty and fashion and why they should be chosen for the #beautymarc video series.
After sifting through vlogger candidates from around the world, Marc Jacobs beauty flew 10 finalists to New York to record a makeup application video for a panel of judges, including Marc Jacobs and Marc Jacobs beauty global educating artist Yvonne Macinnis. Milk, a friend of Marc Jacobs Beauty, announced the five winners, london-based Nathalie Sade Fontanges from Zambia (@nathalie7sade), Rhea Jacobs from Dubai (@therjacobs), Lucy Garland from Australia (@lucygarland), Jay from Santa Barbara (@glamboyjay) and Zachary Edward from Los Angeles (@zacharyedward).
The Marc Jacobs Beauty #castmemarc class of 2017 has been awarded a starring role in the brand’s #beautymarc how-to video series. In addition, the artists have won a year’s supply of Marc Jacobs beauty products, invitations to all Marc Jacobs Beauty influencer events in 2017 and a Marc Jacobs wardrobe and accessories allowance.
Diseñadores, creativos y celebrities están trabajando a contrarreloj para que este lunes salga todo perfecto… Read More
España ya es uno de los destinos favoritos de los turistas para los meses de… Read More
Serán pocas las personas que a estas alturas no hayan oído hablar de Beyoncé. La… Read More
Elon Musk, el CEO de Tesla, es una figura que ha definido el paradigma de… Read More
A pequeños males, grandes remedios. Eso debió de pensar Apple cuando presentó los primeros AirPods… Read More
Los amantes de la alta gastronomía y el vino tienen una cita imprescindible el próximo… Read More
Este sitio utiliza cookies para prestar sus servicios y analizar su tráfico. Las cookies utilizadas para el funcionamiento esencial de este sitio ya se han establecido.