Consumer demand for premium natural skin care is surging and MyChelle Dermaceuticals revealed it is expanding distribution of its clean, natural skin care line into Ulta Beauty, the country’s largest beauty retailer.
The launch at Ulta stores nationwide will introduce MyChelle to a broader customer segment and signals the Colorado-based company’s strategic shift into the prestige skin care category.
MyChelle will open 50 Ulta doors with a key assortment of cleansers, exfoliators, serums, moisturizers, and sun protection. The brand’s award-winning products are formulated with bioactive, clinically-proven ingredients that won’t compromise personal health and safety or the wellbeing and conservation of the environment.
«As a leading authority in the field of advanced natural skin care technology, MyChelle is honored to partner with Ulta in introducing a product line that delivers clean science and professional results to the prestige beauty market,» says Peggy Moore, Chief Business Development Officer, MyChelle Dermaceuticals.
Diseñadores, creativos y celebrities están trabajando a contrarreloj para que este lunes salga todo perfecto… Read More
España ya es uno de los destinos favoritos de los turistas para los meses de… Read More
Serán pocas las personas que a estas alturas no hayan oído hablar de Beyoncé. La… Read More
Elon Musk, el CEO de Tesla, es una figura que ha definido el paradigma de… Read More
A pequeños males, grandes remedios. Eso debió de pensar Apple cuando presentó los primeros AirPods… Read More
Los amantes de la alta gastronomía y el vino tienen una cita imprescindible el próximo… Read More
Este sitio utiliza cookies para prestar sus servicios y analizar su tráfico. Las cookies utilizadas para el funcionamiento esencial de este sitio ya se han establecido.