indigo rd. is pleased to announce a partnership with Sydney Sierota of hit pop band, Echosmith, for their Spring 2016 social media campaign, «Tour Diaries: Motel Chill». For the campaign, Sydney and indigo rd. capture a behind-the-scenes look into Sydney’s life as a traveling musician finding inspiration in unexpected places.
«I like music to feel both effortless and fun, and that’s how I feel about my style too. I thought the shoes were fun and perfect for spring,» said Sydney.
Inspired by her free-spirited style and impactful social media presence, indigo rd. deemed Sydney to be the perfect social campaign partner.
«We can’t wait to give our indigo rd. girl a sneak peek into Sydney’s life on tour through our style lens. In light of festival season and the indigo rd. girl’s love of music, it was a natural step for us to collaborate with a musician,» said Shanya Perera, Senior Director of Marketing and PR for indigo rd.
No se puede separar la cultura de las personas, así como no se puede separar… Read More
Apenas quedan unos días para que se celebre la esperadísima Gala MET. Prácticamente todo el… Read More
Con el Día de la Madre a la vuelta de la esquina son muchos los… Read More
Hacía tiempo que los relojes orientales provenientes de una colección privada no llegaban al mercado.… Read More
Los aficionados a la música son exigentes eligiendo qué dispositivo les lleva el sonido hasta… Read More
El acento puede ser una gran catalizador cuando estamos conociendo a alguien. No solo qué… Read More
Este sitio utiliza cookies para prestar sus servicios y analizar su tráfico. Las cookies utilizadas para el funcionamiento esencial de este sitio ya se han establecido.