ECONOMÍA

Paris We Love You

Publicado por:

The dramatic events that struck France in early November have affected the country in many ways: first, on the level of our emotions and feelings, triggering an unprecedented wave of public awareness in France and at the global level. Yet it has also had a severe impact on the tourism industry.

#ParisWeLoveYou. Click for more information

It is within this context that Alliance 46.2 has chosen to respond by launching a major campaign that aims to reassure public opinion and to boost the attractiveness of Paris not only among Parisians and the people of France, but also among the foreigners that visit us daily.

#ParisWeLoveYou. Click for more information

This viral campaign launched on Tuesday, 15 December, at 12 noon and evolved around the federating hashtag, #ParisWeLoveYou. The campaign’s goal is to communicate one strong message: “PARIS WILL ALWAYS BE UNIQUE” A dedicated website – Parisweloveyou.fr – invites the online community to share photos illustrating their attachment to Paris.

#ParisWeLoveYou. Click for more information

Thanks to the power of social media, we plan to create an enormous mobilisation of public opinion. This mobilisation will be amplified by a physical materialization of the #ParisWeLoveYou hashtag, a giant object that will be covered with photos from web surfers in the weeks ahead and placed in a symbolic location in Paris

The Luxonomist

Redacción de The Luxonomist. Periodistas especializados en información económica, financiera, empresarial y a la última en las tendencias del lujo.

Share
Publicado por:

Entradas recientes

  • CASA REAL ESPAÑOLA

La reina Letizia vuelve al traje rojo y a subirse a los tacones

Los reyes Felipe VI y doña Letizia han cerrado su semana de actos oficiales en… Read More

2 días ago
  • ECONOMÍA

La exclusividad de Hermès sobrevive al pinchazo del lujo

Las grandes compañías de lujo han arrancado el año con incertidumbre. Kering ya vaticina caídas… Read More

2 días ago
  • CASA REAL BRITÁNICA

Buckingham prepara el funeral de Carlos III

El Palacio de Buckingham estaría preparando un funeral para Carlos III. Si bien públicamente no… Read More

2 días ago
  • ECONOMÍA

adidas comunica un sólido arranque de año

Tal y como ha comunicado la propia empresa, las ventas preliminares de adidas aumentaron un… Read More

2 días ago
  • BEBIDAS

El vino 0,0 español está de moda y Familia Torres tiene la llave del éxito

El consumo de vino 0,0 está creciendo de forma imparable. Cada vez son más los… Read More

2 días ago
  • ACTUALIDAD

Éxito de la I Mesa redonda de The Luxonomist: «La innovación como clave del éxito»

El éxito empresarial se consigue de distintas maneras y muchas de ellas, si no todas,… Read More

2 días ago
X

Este sitio usa Cookies

Este sitio utiliza cookies para prestar sus servicios y analizar su tráfico. Las cookies utilizadas para el funcionamiento esencial de este sitio ya se han establecido.

Más información aquí
Opciones privacidad